Einzigartige Merkmale des Holidays
Herausnehmbare Küchenzeile*
Geräumiger Schlafbereich
Fahrkomfort
Absolut flexibel
Fühlen Sie sich wie zu Hause
Für alles bereit
Schlafen wie zuhause
Voll ausgestattet
Angepasste Ladekapazität
2 Ausstattungsvarianten
2 Motorisierungen
5 Karosseriefarben
Der Citroën Holidays, jetzt unkompliziert los fahren ab €63.246,-*
2 Ausstattungsvarianten
2 Motorisierungen
5 Karosseriefarben
Der Citroën Holidays, jetzt unkompliziert los fahren ab € 63.246,-*
Der Holidays ist in 2 Ausstattungsvarianten erhältlich.
Ab €63.246,-*
Ausstattung HOLIDAYS
Äußeres Design:
- 17'' Stahlfelge
- Schiebetüren links und rechts
- Vorbereitung für Anhängervorricht ung
- Aufstelldach in Wagenfarbe
Innenausstattung:
- Dachbett (120x195 cm)
- Herausnehmbare, in ein Bett umwandelbare Rückbank (115x190 cm)
- Küchenzeile
- Kühlschrank (16L)
- Klappbarer freistehender Tisch
- Drehbare Vordersitze
- Bedienfeld für die Innenbeleuchtung
- Interne Belüftung & Klimatisierung
- Stauraum (Kleiderschrank, Schublade)
Infotainment:
- Radio mit 10'' Touchscreen
- 230V-Innensteckdose + Kabel
- Audio-/Fahrbedienung am Lenkrad
- 2 USB-A & 1 USB-C Anschlüsse
Sicherheit & Komfort:
- Parksensoren hinten
- Automatisch abblendbarer Innenspiegel
- Beheizbare Vordersitze
- Beheizbares Lederlenkrad
Ausstattung HOLIDAYS MAX
(zusätzlich zu HOLIDAYS)
Äußeres Design
- 17" Leichtmetallfelgen in Silber/Schwarz glanzgedreht
- Separat zu öffnende Heckklappe
- Dunkler getönte Seitenfenster
- 2 Schienen für Seitenmarkise
Innenausstattung
- Programmierbare Zusatzheizung
- Außendusche (25l Kaltwasser)
- Herausnehmbare Küchenzeile
- Herausnehmbare Toilette
- Vorhänge (Windschutzscheibe und Kabine)
- Solar Panel auf dem Dach (120W)
Infotainment:
- 10“ Touchscreen & 3D-Navigation
- 230V-Steckdose innen und außen + Kabel
- Kabelloses Laden von Smartphones
Komfort & Sicherheit:
- Rückfahrkamera 180° mit Vogelperspektive und Zoomfunktion
- Elektrische Feststellbremse
- Grip Control
- Adaptiver Tempomat
Exklusive Eigenschaften: 4 Situationen, 1 Fahrzeug
Fordern Sie ein Angebot bei Ihrem Citroën Partner an
1. CONFIGURE OR SELECT IN STOCK CAR
2. SELECT A DEALERSHIP
3. VALIDATE & ORDER
4. WAIT & ENJOY
Shipping options
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
Payment options
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt:
● Lorem ipsum dolor
● Lorem ipsum dolor
F.A.Q
How do I order online?
On this website , you are able to review our offers and personalise an offer to suit your needs and if you would like you can continue to order online.
You can personalise an offer by configuring the car for example choosing from the available paints, engines, interior trims and options.
You can personalise the finance settings by adjusting the term, mileage and cash deposit levels. Please note that currently this website only offers the ability to order online with Personal Contract Purchase (PCP) finance through Stellantis Financial Services UK Limited, the official finance partner of Citroën UK. However other finance options are available and you can discuss these with any of our Citroën retailers.
Once you have personalised the offer to suit your needs, you can choose to continue to order online, save it so you can review it later or send us a request for assistance and we'll get in touch to help.
If you would like to order online you will need some key pieces of information in order to complete the process. You will need to have handy your driving licence, bank information and employment details. This information is required to apply for finance.
The online process can take between 20-30 minutes and there is help available along the way via phone, email or live chat.
I have a question about Ordering Online, who can help me?
Our Online Sales Support Team are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays.
Please call on 0800 042 2255, Email: citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Our network of UK Retailers will also be happy to assist.
What finance options are available online?
PCP (Personal Contract Purchase) is currently the only available finance option on this website.
Other finance options are available but currently only through our network of Citroën retailers.
What is PCP finance?
PCP means Personal Contract Purchase and is a way of financing a vehicle purchase.
With Personal Contract Purchase (PCP), you can purchase your vehicle with a deposit, monthly payments and, if you wish to own the vehicle at the end, a balloon payment (also know as the Guaranteed Future Value). Since you won’t have to pay for part of the car until the end of the contract, this gives you additional flexibility.
I currently own a car. Can I use it as a part exchange?
If you currently own a car you may want to part exchange this for a new vehicle.
On this website , we are able to give you an estimated valuation for your current car for guidance purposes only.
However, our network of Citroën retailers will be able to assist you further with your current car and, after inspection, give you a firm valuation for your current car.
If I order online, how long it will take for me to get my new car?
During your online journey, we will show you an indicative lead time to build one. However, we do have stock of certain vehicles and may be able to offer you an earlier handover if that is convenient.
If you need a very quick delivery, please contact us and we can explain what vehicles are currently available. Or you can always contact our network of Citroën retailers.
What happens if I want to make a change to my online order?
If you want to make any changes to your order, please contact our Online Sales Support Team who are available 8am-8pm Monday/Friday and 10am-4pm Saturday/Sunday/English Bank Holidays on 0800 042 2255 or citroenonlinesales@citroen.com or through Live Chat.
Or contact your selected retailer directly.
How do I find my local Citroën Retailer?
You can find the contact details of your nearest Citroën Retailer on the Online Store Locator as you progress through your online order.
Or, you can find them directly by clicking here.
Who is supplying my new vehicle?
Please see the Citroën store Terms and Conditions here at the bottom of the page that will explain the roles of the different partners in the order online process. But your order will be placed with your prefered Citroën retailer.
How to use a promo code?
To use a promo code, on CItroën Store, simply pick the model and trim that you're interested in, personalise it the way you like and then go to the Order Summary page by clicking Continue. On the Order Summary page, you'll see a box labelled ADD A PROMO CODE. Simply add the code you've been given into this box and then click on the Apply button to receive the discount.
Note - only one valid Promo Code can be applied to an Order.
Get your Citroën Holidays in 14 days
Discover Citroën Holidays with an ambassador
Discover or/and try Citroën Holidays with an owner
There is no better testimony than the ones of our ambassadors.
Whether to answer your questions or to test drive the Holidays, these happy owners are the best at sharing their experience behind the wheel of their Citroën Holidays.
So don't wait any longer to discover Holidays from a new angle!
Join our community, become an ambassador in few clicks
Do you own a Citroën Holidays and are you as passionate as we are? So join the Citroën community and become an ambassador.
Once your application is validated, you will then be able to share your passion and gain exclusive advantages such as:
- Participation in exclusive Citroën brand events,
- Vouchers from major brands,
- Discount on certain products from the Citroën Lifestyle store.
Review from customers
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
24/7 Hilfe
Garantie-Paket
Abnehmbare Anhängerkupplung mit Abschleppbügel
Preventive maintenance
Color Clips
Home charging solutions and cables
Roofbars & roof box
Bike rack
For your rides outdoor, offer the bike rack positioned on the coupling, it allows
to attach from 1 to 3 bikes (depending on the models). Easily,
removable, compact, it fits in your garage in a minimum of
space.
EIN ENGAGIERTES TEAM, DAS SIE UNTERSTÜTZT
SIE INTERESSIEREN SICH FÜR EIN NEUES FAHRZEUG?
Unsere Verkaufsberater sind für Sie da.
Wir beraten Sie gerne bei der Auswahl Ihres neuen Fahrzeugs und geben Ihnen Informationen zu unseren Services.
Wir freuen uns auf Ihren Anruf: +43 800 333 472
Stellen Sie uns Ihre Fragen zu unseren Produkten. Unsere Servicezeiten sind:
Werktags Montag bis Freitag: 09:00 – 18:00
Samstags: 10:00 - 16:00
*Stand: November 2024. Kombinierter Verbrauch WLTP, bis zu (L/100km):7,9;
CO2-Emissionen (kombiniert) WLTP (g/km): 208;
1 Die hier angegebenen Verbrauchs- und CO2-Emissionswerte wurden nach dem WLTP-Testverfahren gemäß VO (EG) Nr. 715/2007 und VO (EU) Nr. 2017/1151 in der jeweils geltenden Fassung ermittelt. Die angegeben Werte beziehen sich auf ein Fahrzeug in Serienausstattung und sind ausschließlich als Richtwerte zu Vergleichszwecken zu verstehen, die tatsächliche Werte unter Alltagsbedingungen nicht abbilden können. Bitte beachten Sie, dass sich die angegebenen Werte aufgrund unterschiedlicher Spezifikationen oder Sonderausstattungen unterscheiden bzw. erhöhen können. Kraftstoffverbrauch und CO2-Emissionen im tatsächlichen Fahrbetrieb sind von zahlreichen Faktoren abhängig, wie etwa dem persönlichen Fahrstil, der Bereifung, den Wetter- und Straßenbedingungen, der Streckenbeschaffenheit sowie der Verwendung des Fahrzeugs, der gewählten Sonderausstattung sowie der Beladung des Fahrzeugs. Die hier angegebenen Reichweitenangaben wurden – falls anwendbar - nach dem WLTP-Testverfahren gemäß VO (EG) Nr. 715/2007 und VO (EU) Nr. 2017/1151 in der jeweils geltenden Fassung ermittelt. Die angegeben Werte beziehen sich auf ein Fahrzeug in Serienausstattung und sind ausschließlich als Richtwerte zu Vergleichszwecken zu verstehen, die tatsächliche Werte unter Alltagsbedingungen nicht abbilden können. Bitte beachten Sie, dass sich die angegebenen Werte aufgrund unterschiedlicher Spezifikationen oder Sonderausstattungen unterscheiden bzw. erhöhen können. Die Reichweite im tatsächlichen Fahrbetrieb ist von zahlreichen Faktoren abhängig, wie etwa dem persönlichen Fahrstil, der Bereifung, den Wetter- und Straßenbedingungen, der Streckenbeschaffenheit sowie der Verwendung des Fahrzeugs, der gewählten Sonderausstattung sowie der Beladung des Fahrzeugs. Unverbindlich empfohlener Listenpreis inkl. USt, NoVA und samt 2 Jahre Werksgarantie (beginnend mit Auslieferungsdatum, ohne Kilometerbegrenzung). Nähere Informationen unter Garantie. Sämtliche Preise verstehen sich inkl. Transportkosten zum ausliefernden Händler. Citroën entwickelt die Produkte ständig weiter und behält sich das Recht vor, Spezifikationen, Farben und Preise der Modelle zu ändern. Bitte informieren Sie sich bei Ihrem Citroën Partner über aktuelle Produkt- und verbindliche Preisangebote. Änderung und Irrtümer vorbehalten.
Bruttolistenpreis = Preis inkl. NoVA unter Berücksichtigung des NoVA-Abschlags lt. § 6 NoVAG und inkl. 20% USt. Die Berechnung der angeführten Bruttolistenpreise erfolgt immer anhand der Serienausstattung und -bereifung. Bitte beachten Sie, dass Sonderausstattungen die NoVA und somit den Bruttolistenpreis erhöhen können. Detaillierte Informationen zur NoVA erhalten Sie unter https://www.citroen.at/infocenter/nova.html. Ihr Citroën Partner informiert Sie gerne. Weitere Details bei Ihrem Citroën Partner. Symbolfoto. Druck- und Satzfehler vorbehalten.